Dagis

Vi har nu tackat ja till en dagisplats för Gabriel han skulle ha kunnat börja redan i Tisdags men vi har valt att vänta tills den 20 mars då han snart åker till Gran canaria med sin farmor. Vi har även lämnat in en ansökan om plats till Tilia får se när hon får börja sen kan jag börja jobba på ordentligt.

I dag ska jag och Tilia bara slappa om jag får bestämma vill säga men det brukar jag tyvärr inte få utan hon går omkring och gnäller eller så vill hon sitta och leka på golvet eller dom hon nu kommit på att det är roligt att klättra upp i soffan men att ta sig ner är värre då hon inte kan göra det själv.

ja sen ska vi gå och hämta storasyskonen på skolan för att gå hem och göra isskulpturer som vi sedan kan sätta ljus i på kvällen i morgon.


ha en trevlig förmiddag

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0