Sitter på sjukhuset

Ja vad säger man fy fan villken magsmärta jag fick i går vid 17 tiden jag bad min man ringa ambulansen och sen upp till sjukhuset fick morfin av ambulansfolket villkn befrielse ska jag säga. Jag fick åka upp på magnetröntgen som visade avvikelse i magsäcken, sen vid 24 tiden och med morfin sprutor 1-2 ggr i timmen hamnade jag på en avdelning där dom fortsatte morfinbehandling i dag var jag på ytterligare en magnetrönten och den vissade inget specielt så nu är man tillbaka på ruta ett att finna vad som ger mej en sådan otrolig smärta i övre magen.

Här sitter jag nu alltså ont i magen får morfin om jag ber om det men i bland är jag säkert dum som inte säger till utan väntar en längre stund, jag får inte äta eller dricka något, jag är hur hungrig som helst och törstig som fan.

Sitter nu och väntar på solsidan sen är det nog sängen som ropar efter mej.


Ha en trevlig kväll

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0