Satt och läste om en ung mamma

och i bland funderar jag på hur unga mödrar orkar igentligen så mycket skit den tjejen får ta i sin blogg, hon har en lite på ett par månader trorligen gravid igen vad jag förstod av att läsa det lilla jag gjorde i hennes blogg.

Typ på exempel hon hade fått ont i magen och fick till akut upp till gyn och flera st skriver hoppas du får missfall, du är en dålig mamma hoppas soc kommer och tar ditt barn mm varför skriver man sådant ? varför inte stötta och lyckoönska tjejen ?

Sen såg jag att hon varit på kryssning och i ett av inläggen så skrev hon klart och tydligt att hon inte dricker då hon inte har åldern inne men ändå måste nån i skriva att

"Ni ser ut att ha riktigt trevligt :)
Men du får väl inte dricka alkohol? Är du inte för ung för att köpa det på båten?"

varför läser man inte ordentligt innan man kommenterar inlägg ?

Jag hoppas i allafall att det kommer gå bra för mamman och att hon får mycket stöd av sina Riktiga vänner och familj

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0