onlinepizza

Ja Då var det dax att börja blogga om dessa med tycker jag.

Här i uppsala finns det flera pizzorior som kör ut via dom och hmm vissa bra vissa dåliga men just nu är min favorit svartbäcken även om det uppstod ett missförstådn sist vi betsällde men så kan det vara, Det jag är mest irreterad över är dessa kortavgifter 5 kr men så i dag när jag beställde tänkte jag överföring direkt via banken med bankid och tänkte då att visst man slipper avgiften men ack så fel jag hade 5 kr då med, När ska någon ta tag i detta ?? det är ju olagligt att ta kortavgift sen vet jag inte när det gäller direktöverföring men ändå, visst det handlar inte om mycket pengar men om man betsäller pizza minst en gång i månaden blir det faktiskt en del pengar, men har man barn och inte kan ta sig snabbt dit och hem är detta en kanon ide.

Och för er som inte har tetsat eller viste om dom här är länken till dom onlinepizza

och jo i dag var dom 10 minuter för tidiga det är ett + om man vill ha dom nu annars kan man ibland få vänta ett tag efter utsatt tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0