Oj länge sedan nu

Det var ett tag sedan man skrev något men det har varit en hel del med jobb och jul och firande av födelsedagar.

Julen har varit bra måste jag säga lugnt och skönt jag jobbade på julafton och efter det åkte jag till min svärmor och firade julen där med familjen, jag förstår inte riktigt det här med att det ska behöva vara så mycket julklappar varför inte köpa en som barnen vill ha och inte en massa skräp som ändå går sönder efter någon dag onödiga pengar måste jag säga.

Den bästa julklappen var nog för oss alla när min mans bror berättade att han och hans fru ska få barn, utav min mans syskon 3 st är det bara jag och min man som har barn förutom lite bonusbarn men det är inte riktigt det samma om än att dom blir lika behandlade som våra barn villket är bra.

Sen hade vi dottern som vart 8 år den 29 december, känns som i går hon låg i famnen som en liten sparv. Hennes dag vart bra hon fick två spel till sitt nintendo Dsi och en del kläder och lite pengar.

Sen har vi nyår den dagen började kanon vi gick upp gjorde oss iordning för att fara till min mamma för att äta lite nyårsmat det var jättetrevligt och god mat, tyvärr sluta det inte så roligt då jag skulle resa mej upp från soffan för att gå på toaletten så knakade det till i ryggen aj ryggskott som ännu sitter i.

Sen hade vi födelsedag igen den här gången Lilla Tilia som fyller 1 år samma där känns som i går man låg där och hade rejält ont på bb tänk så fort tiden går.

I går hade vi julgransplundring på grand, Lotter, fika och fiskdamm, dans kring granen och sist tomten som kommer och delar ut en påse med godis och frukt och jag vann en liten mjuk häst.

Det roliga är att det är SKTF som anordnar detta varje år helt gratis för alla medlemar.

Ja det var en sumering av vad som hänt fram tills nu.

Hoppas ni andra där ute haft en riktigt trevlig jul och nyår.


/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0