Måndag

Natten har varit halvtuff har sovit riktigt dåligt och vaknar med sprängande huvudvärk precis som om jag skulle ha varit riktigt packad i går.

Í går kväll vägrade barnen sova det var det ena efter det andra och runt 23 somnade dom och som den elaka mamman jag är så bad jag mannen väcka dom när han gick upp vid 7 tiden och då hörde jag protesterna jag vill sova jag är trött mm ha välkommen till vardagen i morgon börjar skolan och man kan inte ligga hela förmiddagarna i sängen och man måste gå och lägga sig i tid för att orka, dumma er fick vi till svar.

I dag så måste jag försöka få ut barnen lite längre har blivit mycket innomhusaktiviteter under julen eftersom Lillan varit magsjuk.

Hoppas nni får en trevlig förmiddag

Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0