Lördag

Jaha vart börjar man nu då ?

I går vart det besök av Anna och Millan, mycket trevligt måste jag säga att det var vi snackade massa skit och drack vin och öl och lekte i snön med barnen ett tag.

I morse vaknade vi 9.20 det är ovanligt med sovmorgon här hemma och jag fick väcka två av kiddsen villket kändes skönt att få göra då det alltid är dom som väcker oss annars.

I dag vet jag annars inte vad som kommer hända men något måste man försöka hitta på men vad ?

I kväll får jag besök av anna igen alltid trevligt när hon kommer förbi och snackar och den här helgen har hon inte barnen så då blir det lite tomt för henne.

jaja vi får se om jag uppdaterar om vad som hänt under dagen

Tjolahopp

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0