Kom att tänka på

Hur jäkla synd jag tycker om min granne som sitter i rullstol eller ja rätare sagt hans fru som får gå och skotta våran gågata för att han ska kunna ta sig fram i detta väder än är det inte plogat och då har det snöat sedan i morse kanske tidigare än när jag gick upp, men så är det varje dag, i fyra år har jag och mannen skottat från oss till deras garage flera ggr om dagen för att underlätta för frun och ja jag var höggravid förra året och hjälpte till ändå, ska det behöva vara så ? vi betalar hyra vi betalar för underhåll och för mej så i underhåll ingår plogning mm


jaja nu ska mina kidds få passa sin lillasyster för nu måste ja ta tag i snön och hjälpa lite till


/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0