God morgon

Ja i går köpte vi ny säng till flisan och jag skulle börja bygga ihopp den, flisan skulle ha kolla på Tilia villket hon brukar kunna klara av, jag skruvade och hade mej och helt plöttsligt hör jag något som ramlar ner för trappan och flisan skricker nej Tilia, jag har nog aldrig rest mej upp så snabbt som jag gjorde då och hittar tilia på trappsteget hon ramlade 9 steg ner mardrömen hjärtat stannade på mej och jag vart iskall hon rörde sig inte, jag sprang ner lyfte upp henne och då börjar hon skrika tack, jag ringde 1177 som var hur trevliga och bra som helst dom bad mej åka upp med henne för att kolla så allt var ok villket jag gjorde, flisan hon ville följa med för att se så dom var snälla mot henne.

Ja vad lärde jag mej av den här händelsen ? Hur duktiga barn än kan vara så lämnar jag aldrig över ansvaret till ett barn igen utan jag väntar tills vi är två vuxna så en kan ha henne här nere om jag skulle behöva göra något sådant här igen.


Nu ska lillan få frukost vi har precis gått upp

Ha en fortsatt trevlig dag

Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0