Då var det snart kväller

I dag så var det första dagen efter jullovet barnen tycket det var roligt att vara tillbaka i skolan.

Jag och mannen och gabbe med tilia åkte över till farmor och firade gabbes 4 års dag sen hämta farmor flisan och wille så firades Gabbe igen, nu är vi äntligen hemma och barnen kollar bollibompa och jag sitter här en stund medans det är lugnt för snart ska jag försöka ta in alla fyra barnen i duchen och göra dom klara inför kvällen.

Mannen jobbar första kvällen sedan julovet så nu är vi tillbaka i vardagen igen och man är nästan ensamstående eller hur man ska säga när han jobbar kvällar jobbar han till senast 23.30 och jobbar han vardagar jobbar han till 18 så barnen ligger oftast när han kommer hem.

I morgon är det dax för Tilias 1 års kontroll ska bli intressant att se hur mycket hon väger nu hon är fortfarande välldigt späd för sin ålder men jag tippar på kanske runt 8 kg.

Nä nu ska jag ta mej en kopp java sen sätter jag igång tänkte tvätta oxå om jag orkar :)

Ha en riktigt trevlig kväll

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0