Tupperware

Så där nu är visningen vi hade slut, det gick inte så bra som jag hade hoppats men vad gör det när man hade trevligt sällskap av tess.

Annars har det varit en lugn dag i dag det är ju söndag och då ska man ta det lugnt tycker jag.


Nu ska här förberedas med badande för kiddsen det tar sin lilla tid att få alla iordning för kvällen.


Jo skulle ni villja handla något från Tupperware går det bra att besöka deras sida här för att kolla i katalogen sen är det bara att skicka in din beställning samt telefon nr så återkommer jag till er, ni kan även boka en visning genom att kontakta mej så återkommer jag till dej för att boka in ett datum som passar dej [email protected]



Ha en skön söndag alla


/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0