Ska berätta lite om familjen

Min familj består av mej 34 år och min man 36 år och våra fyra små barn på 8,6,4,10 månader, vi har även en golden tik på 6 år som heter Naala.

Min man jobbar som fritidsledare och jag jobbar som vårdbiträde kombinerat med föräldraledighet för min minsta tjej och min 4 åriga kille som med är hemma på dagarna.

Livet som småbarnsförälder kan vara tufft specielt nu när dom kommer upp i ålder att det ska vara aktiviteter.

Min 8 åring hon spelar fotbol på måndagar och har drama på tisdagar och brottning på torsdagar och skridskor på söndagar.
Min 6 åring han spelar fotboll på onsdagar och brottning på torsdagar och skridskor på söndagar.
Min 4 åring han spelar drama på tisdagar och skridskor på söndagar.


I bland känner man att tiden inte räcker till men man gör det bästa av det.

Ja det var lite om min familj hoppas ni kommer få en trevlig läsning här i mitt krypin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0