Lördag och grillning

Jodå i dag blir det grilla av.

det snöar lite lätt men vad gör väll det vi kommer trottsa vädret ändå och grilla, vuxna innebär mej och min make och anna och emelia vi kommer äta kött med grönskasknytte som innehåller paprika,lök,sötpotatis och morötter och purjolök. gubben han får marinerad cornfile då han är vegeterian.
barnen får det klassiska korv med bröd.

dryck blir öl för mej och jocke vad anna och millan kommer dricka till vet jag inte, barnen får nog saft eller läsk skulle jag tro.

Annars har här varit lugnt ska jag säga gubben är borta och klyver ved åt sin mormor barnen kollar på dvdfilm och tilia hon går bärstärkargång.

Hoppas ni alla där ute får en riktigt trevlig lördagkväll

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0