Hej mitt vinterland

Men är det inte härligt ute ? flingorna faller ner precis som dom ska göra man blir helt varm i kroppen av att få uppleva en underbar vinter.

Barnen är ute och leker dom verkligen älskar snön och njuter av varje minut av pulkaåkning och snöänglar, det är härligt att stå i fönstret och se dom små liven där ute.


Jag har precis skickat iväg gubben till rusta för att köpa färg för här ska målas om i vårat sovrum det ska bli vitt med en fondvägg som ska ha färgen lila ska bli spännande att se hur det kommer att bli, Sen blir det till att ta tag i grabbarnas rum men det får bli efter jul tänkte jag.

Grabbarna ska få en våningssäng i julklapp har vi tänkt dom behöver lite mer utrymme och det känns trångt med två sängar i rumet så det får bli en våningssäng eller en loftsäng med en säng under loftet vi har inte riktigt bestämt oss ännu hur vi ska göra med det.

Nä nu ska jag ta tag i matlagning och damsugning medans barnen är ute.

Ha en härlig lördag i vintervädret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0