Fredag i dag

Ja så var det äntligen fredag, ska bli skönt att få helg och bara umgås med barnen inge stress till skola.
Joakim jobbar kväll i dag så jag och barnen få ha vårat lilla fredagsmyss för oss själva vi ksa äta chips och massa annat gott.

Tänkte tillbaka på när jag levde själv innan jag träffade min kära man att det var så mycket billigare då än vad det är nu vi var och storhandlade i dag ja eller ska man säga veckohandlade och uch det gick på över 1500 kr men då är det inräknat saker till hoppetsstjärna dit vi ska skicka en jullåda varje år med godsaker och nyttigheter i år bestämde vi oss för att skicka tre julklappar oxå hoppas barnet/barnen blir glada för dom, jag önska flera gör som min familj och skickar en jullåda.

Ja vad händer annars i dag då ? här ska vi baka och sen ska vi ut och myssa i det sköna vintervädret barnen älskar snön medans jag fryser som bara den både inne och ute.

Hoppas ni får en riktigt trevlig dag.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0