Lördag och på väg

Sitter nu påväg till Tomteland livat värre må jag säga barnen är inte så förtjusta i att åka bil så långt
tror det är ca 25 mil från oss och beräknad tid är 3 timmar.

I går jobba jag och ja vad ska man säga jobbar med en kvinna som stressar upp sig i onödan måste jag säga
vi hade pubkväll för dom boende och jag skulle jobba där men på avdelningen va den en man kort och jag lovade att
komma och hjälpa till att lägga dom boende och från kl 19.30 så tjatade hon om att vart är Malin varje gång som
kom med en boende lugn sa jag vi behöver inte stressa fick till svar att men vi måste vara klara före 21 då
natten kommer för annars blir dom sura VA hmm jaja jag stannar kvar och lägger dom själv i så fall
men jag stressade inte och vi var klara med all läggning kl 20.10 jaha vad göra nu då ? dötid måste jag säga men
men så kan det vara.

Kort kommer att komma från Tomteland


Ha en trevlig Lördag

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0