Lillan är en aktiv tjej

Jodå jag har en riktig klätterapa hon klättrar på allt och då är det allt damsugaren, sängen upp och ner hela tiden sen går hon omkring och drar ner allt öppnar lådorna kastar ut handukar, dukar och strumpor jag plockar upp hon river ut ja så ser en innedag ut med henne nu. Just nu sitter hon och skäller ut damsugaren låter ganska roligt att höra henne.

Jag kom ju på att jag måste leta fram mina täckbrallor vart dom nu kan befinna sig leta leta leta måste ju ha dom på lördag och söndag annars kommer jag frysa rejält eftersom vi ska vara ute mestadels hela dagarna i Mora.


Ut i frådet nu och leta

ha det

/M

Kommentarer
Postat av: Erika - VIKTKAMPEN

Okej ja se där. Vad bra. :) Ja de blire allt :) hihi kram

2010-12-02 @ 15:02:39
URL: http://junigirl.blogg.se/
Postat av: Lit de Parade

Termobrallor är ett absolut måste såhär års ^^



M @ Lit de Parade

2010-12-02 @ 17:04:12
URL: http://www.litdeparade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0