Kalt men vackert

Är det inte vackert ute så säg ? nu längtar hela familjen till att vi ska åka till mora på Tomteland det kommer vara Nordens största julfestival den här helgen och det väntas över 3000 besökare dit från hela Norden.

Målningen på vårat rum går framåt men sakta saknar färg som vi måste inhandla i dag tänkte jag så i morgon om vi har tur så får vi sova i vårat nya rum och grabbarna får ta vårat gamla rum.

Har lagt ut lite saker på Tradera kolla in dom auktionerna kanske något ni tycker om.
Har även lagt ut saker på sidan Babyboom där lite kläder ligger uppe och ett brudpar.

Ja så då har jag nog inget mer att skriva just nu väntar hem 2 barn strax och ska äta lite frukost innan dess tänkte jag

Ha det gott

/M

Kommentarer
Postat av: Erika - VIKTKAMPEN

Oj vad starkt gjort av dig! Hur/vad gjorde du då? :) Tack, hoppas du kommer följa min kamp :D

2010-12-02 @ 12:45:49
URL: http://junigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0